Zobacz o co klienci pytają najczęściej

 

  1. Czy dany produkt jest dostępny? Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Dodaj produkt do koszyka i wpisz wymaganą ilość. Jeżeli produkt w podanej ilości jest na magazynie to pokaże się czas realizacji 24h. Jeżeli stan magazynowy zostanie przekroczony, czas realizacji zaktualizuje się i będzie określony w dniach roboczych. Pojawi się również ikonka ”i” po najechaniu której, pojawi się informacja o jaką ilość przekroczony został stan magazynowy. Jeśli w koszyku znajdują się pozycje o różnym czasie dostawy to wysyłka nastąpi dopiero po skompletowaniu całości zamówienia.
    Zobacz więcej informacji o czasie dostawy zamówienia.

  2. Jakie są dostępne formy płatności? Czy wystawiacie fakturę proforma? Jak ją otrzymać?

    Dostępne są poniższe formy płatności:
    - za pobraniem – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze paczki,
    - przelew bankowy – przedpłata – tę formę płatności należy wybrać, aby otrzymać fakturę proforma. Link do wygenerowania faktury proforma znajduje się w mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia.
    - płatności on-line Tpay.com, płatność kartą, BLIK-iem
    - płatność w kasie przy odbiorze – przy odbiorze osobistym, możliwość płatności kartą oraz gotówką
    - płatność odroczona – z tej możliwości korzystają nasi stali klienci z odpowiednim statusem po uprzedniej weryfikacji. 

  3. Czy wystawiacie fakturę przy zakupie na firmę? Czy można otrzymać e-fakturę?

    Tak, fakturę zawsze dołączamy do przesyłki. Składając zamówienie należy podać dane do faktury w odpowiednich polach.
    Jeżeli chcesz otrzymać fakturę w postaci elektronicznej to poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia wpisując prośbę w polu „Uwagi do zamówienia”.

  4. Jaki jest koszt wysyłki?

    Na terenie Polski koszt dostawy zawsze wynosi 19,70 zł netto (24,23 zł brutto) - niezależnie od wielkości przesyłki. Klienci o wyższych statusach mają możliwość darmowych dostaw.

  5. Czy wysyłacie za granicę? Jaki jest koszt dostawy?

    Wysyłamy za granicę, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie. Zapytanie w sprawie wyceny należy przesłać na adres info@icd.pl.

  6. Czy koszt wysyłki można wliczyć w cenę towaru?

    Tak. Poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia wpisując prośbę w polu „Uwagi do zamówienia”.

  7. Czy dla jednostek budżetowych wystawiacie fakturę z odroczonym terminem płatności?

    Tak, dla większości jednostek budżetowych możemy zdecydować się na wystawienie faktury z odroczonym terminem płatności. Podczas składania zamówień online wybierz „Przelew bankowy – przedpłata”, a w polu „Uwagi do zamówienia” wpisz „Proszę o przelew odroczony – dla jednostki budżetowej”. Staramy się przychylać do takiej prośby, ale zastrzegamy sobie prawo odmowy w przypadku negatywnej weryfikacji.

  8. Czy macie sklep stacjonarny? Czy jest możliwość zakupu na miejscu?

    Nie mamy sklepu stacjonarnego. Sprzedaż odbywa się online, ale odbiór osobisty możliwy jest z naszego magazynu po wcześniejszym potwierdzeniu, że towar jest gotowy do odbioru. Adres magazynu: Sopot, ul. Tatrzańska 19.

  9. Czy otrzymam ofertę handlową dla firmy?

    Tak, prosimy o przesłanie mailem zapytania ofertowego na adres info@icd.pl.

  10. Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź?

    Odpowiedź staramy się przesłać jak najszybciej, ale w przypadku obszernego zapytania lub dużej ilości zapytań odpowiedzi udzielamy w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku braku odpowiedzi w tym czasie prosimy o kontakt telefoniczny.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami