Zobacz o co klienci pytają najczęściej
- Czy dany produkt jest dostępny? Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Dodaj produkt do koszyka i wpisz wymaganą ilość. Jeżeli produkt w podanej ilości jest na magazynie to pokaże się czas realizacji 24h. Jeżeli stan magazynowy zostanie przekroczony, czas realizacji zaktualizuje się i będzie określony w dniach roboczych. Pojawi się również ikonka ”i” po najechaniu której, pojawi się informacja o jaką ilość przekroczony został stan magazynowy. Jeśli w koszyku znajdują się pozycje o różnym czasie dostawy to wysyłka nastąpi dopiero po skompletowaniu całości zamówienia.
Zobacz więcej informacji o czasie dostawy zamówienia. - Jakie są dostępne formy płatności? Czy wystawiacie fakturę proforma? Jak ją otrzymać?
Dostępne są poniższe formy płatności:
- za pobraniem – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze paczki,
- przelew bankowy – przedpłata – tę formę płatności należy wybrać, aby otrzymać fakturę proforma. Link do wygenerowania faktury proforma znajduje się w mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia.
- płatności on-line Tpay.com, płatność kartą, BLIK-iem
- płatność w kasie przy odbiorze – przy odbiorze osobistym, możliwość płatności kartą oraz gotówką
- płatność odroczona – z tej możliwości korzystają nasi stali klienci z odpowiednim statusem po uprzedniej weryfikacji. - Czy wystawiacie fakturę przy zakupie na firmę? Czy można otrzymać e-fakturę?
Tak, fakturę zawsze dołączamy do przesyłki. Składając zamówienie należy podać dane do faktury w odpowiednich polach.
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę w postaci elektronicznej to poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia wpisując prośbę w polu „Uwagi do zamówienia”. - Jaki jest koszt wysyłki?
Na terenie Polski koszt dostawy zawsze wynosi 19,70 zł netto (24,23 zł brutto) - niezależnie od wielkości przesyłki. Klienci o wyższych statusach mają możliwość darmowych dostaw. - Czy wysyłacie za granicę? Jaki jest koszt dostawy?
Wysyłamy za granicę, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie. Zapytanie w sprawie wyceny należy przesłać na adres info@icd.pl. - Czy koszt wysyłki można wliczyć w cenę towaru?
Tak. Poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia wpisując prośbę w polu „Uwagi do zamówienia”. - Czy dla jednostek budżetowych wystawiacie fakturę z odroczonym terminem płatności?
Tak, dla większości jednostek budżetowych możemy zdecydować się na wystawienie faktury z odroczonym terminem płatności. Podczas składania zamówień online wybierz „Przelew bankowy – przedpłata”, a w polu „Uwagi do zamówienia” wpisz „Proszę o przelew odroczony – dla jednostki budżetowej”. Staramy się przychylać do takiej prośby, ale zastrzegamy sobie prawo odmowy w przypadku negatywnej weryfikacji. - Czy macie sklep stacjonarny? Czy jest możliwość zakupu na miejscu?
Nie mamy sklepu stacjonarnego. Sprzedaż odbywa się online, ale odbiór osobisty możliwy jest z naszego magazynu po wcześniejszym potwierdzeniu, że towar jest gotowy do odbioru. Adres magazynu: Sopot, ul. Tatrzańska 19. - Czy otrzymam ofertę handlową dla firmy?
Tak, prosimy o przesłanie mailem zapytania ofertowego na adres info@icd.pl. - Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź?
Odpowiedź staramy się przesłać jak najszybciej, ale w przypadku obszernego zapytania lub dużej ilości zapytań odpowiedzi udzielamy w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku braku odpowiedzi w tym czasie prosimy o kontakt telefoniczny.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami