Jak złożyć zamówienie?
Proces zamawiania:
- Wybierz produkt, który chcesz kupić i dodaj go do koszyka klikając "Zamów".
- W koszyku możesz wybrać kolor i rozmiar dla niektórych produktów oraz zmienić liczbę opakowań - po zmianie naciśnij przycisk "Zmień".
- Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty - przyciskiem "usuń".
- Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu i dodaj do koszyka.
- Teraz możesz wybrać sposób dostawy i formę płatności.
- Po skompletowaniu całości zamówienia kliknij przycisk „Złóż zamówienie".
- Jeśli byłeś już klientem sklepu ICD to należy się zalogować. Jeśli jesteś pierwszy raz to należy podążać za poleceniami dotyczącymi "Nowego Klienta" i dokładnie wypełnić wszystkie niezbędne pola a następnie przejść do ostatniego kroku przyciskiem "Dalej".
- Teraz masz okazję na ostateczne sprawdzenie całego zamówienia. Naciśnięcie przycisku "Dalej" spowoduje złożenie zamówienia.
Potwierdzenie zamówienia:
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacją o złożonym zamówieniu.
- Nowi Klienci (dotychczas nie zarejestrowani) zostaną poproszeni o potwierdzenie zamówienia. Stali Klienci nie muszą potwierdzać zamówienia.